Campaniile electorale s-au mutat în online.
Chiar dacă marea majoritate a populației știe deja cu cine votează, sau nu votează, pentru cei indeciși există internet.
Partidele politice au investit o mulțime de bani în online, pe bloguri și Facebook pentru a convinge acel segment neconvins încă cu cine să voteze.
Lumea Scenă de Parodie a propus de mult un candidat, dar nu are puterea financiară cum au marile partide.
Interesant de observat va fi dacă toate aceste mizerii de campanii electorale făcute cu precădere pe Facebook va avea vreun succes.
Chiar dacă marea majoritate a populației știe deja cu cine votează, sau nu votează, pentru cei indeciși există internet.
Partidele politice au investit o mulțime de bani în online, pe bloguri și Facebook pentru a convinge acel segment neconvins încă cu cine să voteze.
Lumea Scenă de Parodie a propus de mult un candidat, dar nu are puterea financiară cum au marile partide.
Interesant de observat va fi dacă toate aceste mizerii de campanii electorale făcute cu precădere pe Facebook va avea vreun succes.